Geniet van wellness met overnachting
 Terug

goedemorgen goedemorgen

25/11/2016
2 minuten naar een Better Day
Gelukkiger, energiek en vind je focus met deze eenvoudig 4-stappenplan
 
Wakker worden op "de verkeerde kant van het bed" hoeft niet om uw dag te dicteren. Een kalme en gelukkig 's ochtends is binnen handbereik - alles wat je nodig hebt is twee minuten, uw aandacht en een weinig ruimte om te ademen, zegt Gabby Bernstein, een motiverende spreker, New York Times bestseller auteur en frequente expert op The Dr Oz Show.
 
Begin de dag met helderheid en rust, en gebruik de ochtend om energetisch te bereiden op de dag in plaats van overbelasting op de media.
- Gabby Bernstein, motiverende spreker
"Begin de dag met een goede instelling en laat je positieve energie begeleiden," zegt ze. Lees verder voor Bernstein vier stappen, twee minuten weg naar energiek, ondersteund en zorgeloos gevoel de hele dag:
 
1. Doe de 1-minuut Breath
 
De actie: Breng een minuut het beoefenen van een speciale ademhaling meditatie Bernstein noemt "de 1-minuut adem:" Adem gedurende vijf seconden, houd uw adem vijf seconden en daarna uitademen gedurende vijf seconden, het herhalen van het patroon voor 60 seconden totaal. "Het ene moment een dag in stilte kan uw leven veranderen", zegt Bernstein. "Met deze praktijk om je geest tot zwijgen te brengen en benutten van uw energie."
 
Het bewijs: Ook wel bekend als "bewust ademen," de praktijk van het opmerken van je ademhaling en bewust vertragen en stabiliserende het, is aangetoond dat uw immuunsysteem te stimuleren; verminderen ontstekingen; lagere bloeddruk, stress en depressie; verbeteren aandachtsspanne; verhoging van empathie en mededogen voor jezelf en anderen en nog veel meer. Wat meer is, blijkt uit onderzoek dat op lange termijn een gunstig effect kan worden gezien na slechts twee maanden van regelmatige beoefening.
 
2. Zegen Uw vrienden ... En je vijanden
 
De actie: Stil zegene de mensen in je leven - in het bijzonder de mensen die je het gevoel gestresst en boos. In plaats van de dag met woede en negativiteit te beginnen, bid voor hen om gelukkig te zijn en aan alle goede dingen die je wilt voor jezelf te hebben. "Ik weet dat dit kan moeilijk klinken - maar het is absoluut de moeite waard", aldus Bernstein. "Op het moment dat je een andere persoon te zegenen, je vrije ruimte om meer liefde en positiviteit te ontvangen."
 
Het bewijs: Een studie uit 2008 gepubliceerd in het Journal of Personal Social Psychology bleek dat mensen die de tijd om warm te denken en tedere gevoelens over zichzelf en anderen in hun sociale netwerk gereserveerd voelde steeds positiever op een dagelijkse basis, die op zijn beurt versterkt hun 'personal middelen, "met inbegrip van mindfulness, doel in het leven, sociale steun en verminderde ziekte symptomen. De kicker: Verhoogde persoonlijke middelen voorspelde grotere tevredenheid over het algemeen het leven en minder depressie.
 
3. Zeg Nee tegen Screens
 
De actie: Afzien van e-mail, nieuws, teksten en sociale media voor het eerste uur van de dag. Als u uw telefoon het moment dat je wakker wordt controleren, scannen voor de laatste updates en e-mails, je pre-laden bent elke nieuwe dag met stress, zegt Bernstein. "Hoewel deze gewoonte lijkt natuurlijke, kan het heel wat angst en spanning te creëren", zegt ze. "Begin de dag met helderheid en rust, en gebruik de ochtend om energetisch te bereiden op de dag in plaats van overbelasting op de media."
 
Het bewijs: Geestelijke gezondheid deskundigen het erover eens met Bernstein. "Wanneer u de telefoon voor het eerst ding te controleren in de ochtend, loopt u het risico van het stimuleren van uw geest in de kritiek en oordeel run", zegt Joanna Kleinman, een psycholoog in Cherry Hill, NJ, verwijzend naar de e-mails en voicemails dat uw reactie en Facebook bedelen updates die je dwingen om je leven te vergelijken met andere's. Het toestaan ​​van toegang tot je innerlijke criticus kan verrekening een cascade van stresshormonen en verhoogde bloeddruk - een slechte basis voor een gezonde dag.
 
4. Maak een best-case scenario voor Uw Dag
 
De actie: Neem een ​​moment om een ​​positieve intentie en betekenis in te stellen en na te denken over wat je wilt dat er gebeurt gedurende de dag. Zeg het hardop, schrijven in een dagboek of bevestigen terwijl in de spiegel kijken. "Uw intenties creëer je de werkelijkheid, en wat je focus op de eerste ding in de ochtend kan een krachtige invloed op uw hele dag," zegt Bernstein. "Ik hou van deze praktijk, omdat het stelt me ​​om te winnen!"
 
Het bewijs: Geboren uit boeddhistische denken, positieve intenties kan worden gezien als het tegengif voor negatieve self-talk, een gewoonte die u kunt houden van het realiseren van de dingen die je echt wilt in het leven. Als je jezelf altijd te vertellen, "Ik ben een tobber," programmeert u uzelf op die profeteren vervullen. Wanneer u een positieve intentie, zoals "Ik richt me op de big picture" of zelfs instellen "Ik ben steeds beter in zich te concentreren op het grote geheel," je de deur voor verbetering vatbaar te verlaten en hebben meer kans om te werken in de richting van het.